VKV Poľný Deň sme sa rozhodli odbehnúť z Čerťaže a tentokrát sa nám z kukurice podaril historický rekord…
Na kopec sme dorazili v zostave: OM6CI, OM6MH, OM6IB, OM6PR, OM6SZ, OM6ACR, OM7AAC a ja OM7KW. Nakoniec sme nešli ani Poľný Deň mládeže, keďže sme nemali žiaden „dorast“ a rozhodli sme sa vynechať 70cm a ísť iba 2m. Po príchode na kótu to vyzeralo nasledovne.
Stará dodávočka Peugeot už nedostala STK a ide do zberu. Preto sme si zaobsatrali náhradu v podobe zánovnej, tentokrát Citroen Jumper. Keďže je o hodný kus dlhšia, všetko sme naložili dnu.
Stavanie antén sa u nás tradične začína „hľadaním severu“. Tentokrát to trvalo asi iba 15 minút, čo je asi náš rekord v hľadaní.
Pomaličky sme postavili antény, rozložili stany, slnečník a čerstvý držiteľ koncesie Cyrko OM7AAC sa dal do prípravy guľášu.
Keďže antény boli postavené guľášik krútil kde-kto napríklad aj ja. Všade naokolo panovalo krásne slnečné počasie, vlastne v podstate ako vždy. Zvykneme to mať niekde hore objednané.
Nuž a tu je naše komplet QTH. Zostava je 2x8el DK7ZB @8m a 2x8el YU1EF @14m, FT-991A a PA 700W. Nuž a všetko to kŕmi centrála, na to by som bol skoro zabudol.
Chlapci z Liptova spali v stanoch na lúke a my s Cyrkom v dodávke. Cyrko na posteli a ja na zemi pri rezerve :-). Všetko bolo ešte pred začiatkom prichystané, že keď odpadneme od únavy, tak rovno pod spacák.
Ták a postupom času sa guľášik nielenže navaril a aj začal jesť. Tu je jedna z mnohých momentiek. Pracovný názov dostala „Guľáš uvarený v kukurici“…jáj ešte teraz sa oblizujem.
K vysielaniu tentokrát iba veľmi krátko. Všetko fungovalo, až na jednu podstatnú vec. Konektor s kľúčom sa nedal pripojiť k rádiu. Konektor v transceivri bol poškodený a záložné rádio sme so sebou prvý krát v histórii nemali. Tým pádom sme zostali bez CW :-(. Tak ale o to viac sme bojovali na SSB.
Tentokrát to šlo vynikajúco, o čom svedčí aj táto fotka spokojne cekviaceho operátora. Okolo 13h v nedeľu to začalo vyzerať, že pokoríme náš all time klubový rekord a nakoniec sa tak aj stalo.
Spolu sme dali 348 spojení, cca 115.000 bodov. ODX ako vždy Taliansko, tentokrát IK7JNM 867km. Priemer 330km/qso čo je tiež náš lepší štandard. Chodilo to proste výborne. Uvidíme aká bude chybovosť.
Tím OM4C ďakuje všetkým za spojenia. Dopočutia nabudúce.
73 Števo OM7KW